Scenariusz lekcji 8.3. Dysocjacja elektrolityczna soli
Lekcje: Scenariusze lekcji
Autor: |
Hanna Gulińska, Janina Smolińska |
Segment: |
Szkoła podstawowa klasy 4-8 |
Przedmiot: |
Chemia |
Klasa: |
8 |
Cykl: |
Ciekawa chemia |
Część: |
Wszystkie |
Scenariusz przedstawia cel lekcji, osiągnięcia uczniów po zajęciach, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych. Zawiera m.in. opis przebiegu lekcji, uwagi dotyczące pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, przykładowe realizacje poleceń z podręcznika, rozwiązania zadań z zeszytu ćwiczeń. Porusza zagadnienia: przewodzenie prądu elektrycznego przez roztwory soli; dysocjacja elektrolityczna soli; cząsteczkowy i jonowy zapis reakcji zobojętniania; elektroliza soli.