Codziennie ciekawsze lekcje!

Scenariusz lekcji 57. Ars poetica, Ars poetica? Programy XX-wiecznego klasycyzmu. Klasa 1. Część 2

Lekcje: Scenariusze lekcji

Autor:

Małgorzata Miazga, Adam Majerowski

Segment:

Szkoły ponadgimnazjalne

Przedmiot:

Język polski

Klasa:

1

Cykl:

Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

Część:

2

Zobacz, jakie jeszcze materiały i pomoce dydaktyczne przygotowaliśmy dla Ciebie:

    • DokumentacjaRozkład materiału

      Rozkład materiału. Klasa 2 cz. 1. Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieKartkówki

      Gustave Flaubert „Pani Bovary”. Kartkówka z lektury

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieKartkówki

      Kartkówka z lektury: „Proces” Franza Kafki. Grupa I, grupa II, model…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieKartkówki

      Kartkówka z lektury: opowiadania Tadeusza Borowskiego. Grupa I, grupa II,…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieSprawdziany

      Sprawdzian wiadomości o epoce. Literatura i kultura modernizmu (epika i…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieKartkówki

      Kartkówka z lektury „Szewcy” Stanisława Ignacego Witkiewicza. Grupa…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • DokumentacjaPlan wynikowy

      Plan wynikowy. Klasa 3. Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieKartkówki

      Władysław Reymont „Chłopi”. Kartkówka z lektury

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieSprawdziany

      Sprawdzian wiadomości o epoce wraz z modelem odpowiedzi. Powojenna…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne