Codziennie ciekawsze lekcje!

Rozkład materiału z planem wynikowym. Klasa 1 cz. 1. Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

Dokumentacja: Rozkład materiału

Autor:

Katarzyna Olejnik

Segment:

Szkoły ponadgimnazjalne

Przedmiot:

Język polski

Klasa:

1

Cykl:

Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

Część:

1

Zobacz, jakie jeszcze materiały i pomoce dydaktyczne przygotowaliśmy dla Ciebie:

    • LekcjeKarty pracy

      Karta pracy nr 38 do scenariusza lekcji 26. Nowe Zrozumieć tekst –…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • LekcjeKarty pracy

      Karta pracy 60 do scenariusza lekcji 68. Klasa 3

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • LekcjeKarty pracy

      Karta pracy nr 36 do scenariusza lekcji 33. (wariant). Nowe Zrozumieć tekst…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • LekcjeScenariusze lekcji

      Scenariusz lekcji 27. Wariant. Powstaniec, lekarz, strażnik pamięci –…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • LekcjeKarty pracy

      Karta pracy nr 33 do scenariusza lekcji 22. Nowe Zrozumieć tekst –…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • LekcjeKarty pracy

      Karta pracy nr 55 do scenariusza lekcji 39. (wariant). Nowe Zrozumieć tekst…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • LekcjeKarty pracy

      Karta pracy nr 38 do scenariusza lekcji 47. Klasa 1. Część 1

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • LekcjeMateriały pomocnicze

      Przygotowanie do egzaminu maturalnego. Część pisemna. Poziom rozszerzony.…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • LekcjeScenariusze lekcji

      Scenariusz lekcji 34 (wariant B). Jak opisać piękno? – konceptyzm w…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne