Codziennie ciekawsze lekcje!

Karta pracy nr 79 do scenariusza lekcji 62. Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka. Klasa 2. Część 1

Lekcje: Karty pracy

Autor:

Małgorzata Miazga, Adam Majerowski

Segment:

Szkoły ponadgimnazjalne

Przedmiot:

Język polski

Klasa:

2

Cykl:

Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

Część:

1

Zobacz, jakie jeszcze materiały i pomoce dydaktyczne przygotowaliśmy dla Ciebie:

    • OcenianieKartkówki

      Joseph Conrad „Jądro ciemności”. Kartkówka z lektury

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • Dokumentacja

      Program nauczania. Oblicza epok. Klasy 1-4 liceum ogólnokształcącego (1-5…

      Materiał okołocyklowy

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • DokumentacjaRozkład materiału

      Rozkład materiału. Klasa 2 cz. 2. Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • DokumentacjaPlan wynikowy

      Plan wynikowy. Klasa 2 cz. 2. Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieKartkówki

      Kartkówka z lektury „Szewcy” Stanisława Ignacego Witkiewicza. Grupa…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • DokumentacjaRozkład materiału

      Rozkład materiału. Klasa 2 cz. 2. Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieSprawdziany

      William Szekspir „Makbet”. Sprawdzian znajomości lektury z modelami…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieKartkówki

      Zygmunt Krasiński „Nie-Boska Komedia”. Kartkówka z lektury

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieSprawdziany

      Sprawdzian wiadomości o epoce wraz z modelem odpowiedzi. Powojenna…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne