Codziennie ciekawsze lekcje!

Karta pracy nr 33 do scenariusza lekcji 40. (wariant rozszerzony). Klasa 1. Część 1

Lekcje: Karty pracy

Autor:

Małgorzata Miazga, Adam Majerowski

Segment:

Szkoły ponadgimnazjalne

Przedmiot:

Język polski

Klasa:

1

Cykl:

Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

Część:

1

Zobacz, jakie jeszcze materiały i pomoce dydaktyczne przygotowaliśmy dla Ciebie:

    • DokumentacjaProgram nauczania

      Program nauczania. Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • DokumentacjaOpinie o programie

      Opinia o programie. Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • DokumentacjaRozkład materiału

      Poradnik nauczyciela 2015/2016 na pierwszy miesiąc nauki. Nowe Zrozumieć…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieKartkówki

      Kartkówka z lektury: „Cesarza” Ryszarda Kapuścińskiego. Grupa I,…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieKartkówki

      Eliza Orzeszkowa „Nad Niemnem”. Kartkówka z lektury

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • DokumentacjaRozkład materiału

      Rozkład materiału. Klasa 3. Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieKartkówki

      Fiodor Dostojewski „Zbrodnia i kara”. Kartkówka z lektury

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • DokumentacjaPlan wynikowy

      Plan wynikowy. Klasa 3. Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieSprawdziany

      Sprawdzian wiadomości o epoce wraz z modelem odpowiedzi. Wojna w kulturze i…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne