Codziennie ciekawsze lekcje!

Karta pracy nr 17 do scenariusza lekcji 13. Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka. Klasa 2. Część 1

Lekcje: Karty pracy

Autor:

Małgorzata Miazga, Adam Majerowski

Segment:

Szkoły ponadgimnazjalne

Przedmiot:

Język polski

Klasa:

2

Cykl:

Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

Część:

1

Zobacz, jakie jeszcze materiały i pomoce dydaktyczne przygotowaliśmy dla Ciebie:

    • OcenianieKartkówki

      Joseph Conrad „Jądro ciemności”. Kartkówka z lektury

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieKartkówki

      Kartkówka z lektury: „Dżuma” Alberta Camusa. Grupa I, grupa II,…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • DokumentacjaPrzedmiotowy system oceniania

      Przedmiotowy system oceniania. Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieKartkówki

      Kartkówka z lektury: „Ferdydurke” Witolda Gombrowicza. Grupa I,…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • DokumentacjaAkty prawne

      Podstawa programowa dla IV etapu edukacyjnego

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieSprawdziany

      William Szekspir „Makbet”. Sprawdzian znajomości lektury z modelami…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • DokumentacjaPlan wynikowy

      Plan wynikowy. Klasa 3. Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • OcenianieSprawdziany

      Sprawdzian wiadomości o epoce. Literatura i kultura romantyzmu (wiadomości…

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne

    • DokumentacjaPlan wynikowy

      Plan wynikowy. Klasa 2 cz. 1. Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Nowe Zrozumieć tekst – zrozumieć człowieka

      Szkoły ponadgimnazjalne